متن آهنگ مسعود سعیدی ( ازت دورم)

متن آهنگ مسعود سعیدی ( ازت دورم)

متن آهنگ مسعود سعیدی ( ازت دورم)

متن آهنگ مسعود سعیدی ( ازت دورم)

متن آهنگ مسعود سعیدی ( ازت دورم)

متن آهنگ مسعود سعیدی ( ازت دورم)
متن آهنگ مسعود سعیدی ( ازت دورم)
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
متن آهنگ مسعود سعیدی ( ازت دورم)

دیروز رنگ چشمای تو هم رنگ رویای من بود

امروز که نیستی پیشم آواره میشم میکشنه بغضم

خیلی زودمردم که منو میبینن سراغ تو رو میگیرن

رفتن تو رو از اینجا حالا از چشمای من میبینن

خیلی ازت دورم اما نمیدونم بی من تو کجایی عشق من

خیلی ازت دورم تنها و مغرورم دیگه عاشق نمیشم عشقم

خیلی ازت دورم اما نمیدونم بی من تو کجایی عشق من

خیلی ازت دورم تنها و مغرورم دیگه عاشق نمیشم عشقم

بی تو حتی فردای من مبهم و سرد و خاموشه

تو این دنیای دیوونه بودنت مثل آغوشه

اون شاخه گلی که دادم به تو واسه ی یادگاری

کاشکی ببینی و بازم منو به یادت بیاری

خیلی ازت دورم اما نمیدونم بی من تو کجایی عشق من

خیلی ازت دورم تنها و مغرورم دیگه عاشق نمیشم عشقم

خیلی ازت دورم اما نمیدونم بی من تو کجایی عشق من

خیلی ازت دورم تنها و مغرورم دیگه عاشق نمیشم عشقم




تعداد بازديد : 265
شنبه 5 مهر 1393 ساعت: 9:42
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
صفحات جانبی
آخرین نظرات کاربران